RESERVERINGEN IN 2020
B&B de Lijsterhof
image

RESERVERINGEN IN 2020

We kunnen het ons goed voorstellen dat het spannend is om in deze tijden uw verblijf te boeken. Daarom bieden wij u de garantie dat u uw reservering met een verblijf in 2020 altijd kosteloos kunt wijzigen.

Praktische Informatie

  • Inchecken doet u op de dag van aankomst tussen 15.00 uur - 18.00 uur.

  • Indien u later komt ontvangen wij graag een bericht van u. Bij aankomst op de B&B kunt u het nummer +31 (0)118 582206 bellen voor de incheck. Onze collega checkt u dan telefonisch in.

  • De volgende dag zal zij de verdere incheck en betaling met u ter plaatste verzorgen. In de periode 1 november t/m 1 april vindt de betaling plaats bij receptie van Hotel Bommeljé.

  • Uitchecken doet u op de dag van vertrek voor 10.00 uur.

  • De toeristenbelasting bedraagt € 1,30 per persoon per nacht.
  • In de B&B kunt u gratis gebruik maken van ons Wi-Fi netwerk

  • In de zomermaanden wordt er in de ochtend een heerlijk ontbijt geserveerd aan de gezamenlijke eettafel bij B&B de Lijsterhof. In de periode van 1 november t/m 31 maart kunt u iedere dag aanschuiven voor een uitgebreid ontbijtbuffet bij Hotel Bommeljé van 8:30 uur -11:00 uur.

Kinderen en honden zijn helaas niet toegestaan op onze B&B, kijkt u voor een geschikte accommodatie op naarZeeland.nl.

Betaalmogelijkheden; u kunt bij ons contant, met pin, Mastercard, Visacard en American Express betalen.

Annuleringsvoorwaarden

• Tot 7 dagen voor aankomst kunt u kosteloos annuleren.
• Bij annulering binnen 7 dagen voor aankomstdatum of indien u niet komt opdagen (No-Show) wordt er 100% van het reserveringsbedrag in rekening gebracht en gecharged via uw creditcard.
• Indien u eerder vertrekt dan de gereserveerde uitcheckdatum, betaalt u ook 100% van de totale reissom.

Wij zien uit naar uw komst en maken uw accommodatie perfect in orde. Mocht er ondanks onze goede zorgen toch iets niet geheel naar uw zin zijn dan vragen wij u dit direct en in ieder geval tijdens uw verblijf te melden zodat wij u nog tijdens uw verblijf van dienst kunnen zijn. Eventuele klachten die we ontvangen na uw vertrek kunnen we helaas niet in behandeling nemen.