Waarom boeken via onze website?
B&B de Lijsterhof
Onze website Andere boekingssites
Beste prijsgarantie
Gratis WiFi
Persoonlijk contact
Beveiligde boeking
    Best Rate Guaranteed

Praktische Informatie

 

  • Inchecken doet u op de dag van aankomst tussen 15.00 uur - 18.00 uur.
    Indien u later komt ontvangen wij graag een bericht van u. Bij aankomst op de B&B kunt u het nummer +31 (0)118 582206 bellen voor de incheck. Onze collega checkt u dan telefonisch in en de volgende dag zal zij de verdere incheck en betaling met u ter plaatste verzorgen.
    in de periode 1 november t/m 1 april vindt de betaling plaats bij receptie van Hotel Bommeljé.
  • Uitchecken doet u op de dag van vertrek voor 10.00 uur

  • In de B&B kunt u gratis gebruik maken van ons Wi-Fi netwerk

  • Onbijtbuffet
    Het ontbijtbuffet staat elke dag voor u klaar tussen 8.30 uur - 10.00 uur in Hotel Bommelje van 8.30 - 11.00 uur. Alle B&B gasten kunnen hier genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet. De extra kosten zijn €15,75 voor volwassenen en €9,00 voor kinderen van 2 tot 12 jaar. Hotel Bommelje bevindt zich op 5 minuten loopafstand van de B&B, adres: Herenstraat 24.

Kinderen en honden zijn niet toegestaan op onze B&B’s, kijkt u voor een geschikte accommodatie op teKust.com

Betaalmogelijkheden; u kunt bij ons contant, met pin, Mastercard, Visacard en American Express betalen.

Annuleringsvoorwaarden

• Tot 7 dagen voor aankomst kunt u kosteloos annuleren.
• Bij annulering binnen 7 dagen voor aankomstdatum of indien u niet komt opdagen (No-Show) wordt er 100% van het reserveringsbedrag in rekening gebracht en gecharged via uw creditcard.
• Indien u eerder vertrekt dan de gereserveerde uitcheckdatum, betaalt u ook 100% van de totale reissom.

Wij zien uit naar uw komst en maken uw accommodatie perfect in orde. Mocht er ondanks onze goede zorgen toch iets niet geheel naar uw zin zijn dan vragen wij u dit direct en in ieder geval tijdens uw verblijf te melden zodat wij u nog tijdens uw verblijf van dienst kunnen zijn. Eventuele klachten die we ontvangen na uw vertrek kunnen we helaas niet in behandeling nemen.